Otázky – chalupy, chaty

Často kladené otázky o ubytování v chalupách a chatách v České republice

  • Vybral jsem si chalupu, jak mám postupovat dál?

  • Přímo na našich stránkách můžete provést rychle a jednoduše  rezervaci ubytování ve vybrané chalupě nebo chatě.  Stačí vyplnit rezervační formulář a odeslat jej. Obsazenost chalupy nebo chaty zpravidla ověříme tentýž den. V případě, že bude objekt již obsazen, nabídneme vám jiný nebo náhradní termín, který je ještě volný.
  • Potvrzení rezervace chalupy nebo chaty

  • Pokud bude vámi vybrané ubytování v požadovaném termínu volné, provede naše agentura jeho rezervaci pro vás. Na vaši emailovou adresu vám pošleme potvrzení rezervace ubytování, všeobecné smluvní podmínky  a platební doklady. V tomto případě je třeba do data, uvedeného na potvrzení rezervace, uhradit zálohu za ubytování. V opačném případě rezervace automaticky zaniká.
  • Jak mám uhradit cenu za pobyt?

  • Částka za pobyt se hradí ve dvou splátkách. První splátku – zálohu ve výši 50% z celkové ceny – je nutno odeslat na účet cestovní agentury Lucy Holiday, vedený u Fio banky a.s.,do data uvedeného v potvrzení rezervace /zpravidla do několika dní/. Doplatek je splatný do 40ti dnů před odjezdem. Úhradou zálohy se rezervace stává závaznou a začínají platit všeobecné podmínky včetně stornopodmínek.
  • Vybral jsem si ubytování v Čechách na poslední chvíli, jak je to s jeho platbou?

  • V případě, že do začátku pobytu zbývá méně než 40 dní, hradí se celá částka za ubytování najednou.
  • Mám možnost příspěvku na rekreaci od zaměstnavatele z FKSP, jak postupovat?

  • Postup je stejný jako při běžné rezervaci. Do poznámek nebo emailovou zprávou nám napište, že potřebujete vystavit fakturu pro zaměstnavatele. Domluvíme s Vámi podrobnosti. Fakturu můžeme zaslat přímo vašemu zaměstnavateli.
  • Kdy dostanu od agentury informace o pobytu?

  • Ubytovací poukaz, mapu, příjezdovou cestu, adresu objektu, kontakt na majitele  a všechny důležité informace obdržíte nejpozději 7 dní před nástupem na pobyt.
  • Je v ceně pronájmu pojištění storna?

  • V ceně ubytování není zahrnuto pojištění storna pobytu.  K jeho uzavření můžete použít odkaz přímo na naší úvodní stránce vpravo dole nebo přímo zde – uzavřít pojištění storna pobytu
  • po kliknutí na tento odkaz se dostanete na stránky, kde si můžete vybrat pro vás nejvýhodnější nabídku. Pojištění lze uzavřít přímo online.
  • Co je obsaženo v ceně pronájmu chalupy nebo chaty?

  • Cena za ubytování obsahuje vždy týdenní pronájem celého objektu, zpravidla od soboty do soboty. V některých případech jde o částku za osobu a týden – to je vždy vyznačeno v ceníku. Dále je ceně ložní prádlo, spotřeba vody, energie, plynu. (pokud není v ceníku nebo popisu u objektu uvedeno jinak).
  • V ceně není zahrnut rekreační poplatek obecnímu úřadu, který se hradí na místě v den příjezdu. Stejně tak i případný poplatek za domácí zvíře, pokud si jej lze vzít s sebou. Majitele chalupa a chat vybírají vratnou kauci při příjezdu ve výši cca 2000 – 3000 Kč za týden a objekt. Při předání objektu majiteli a odjezdu pokud je objekt bez poškození se celá kauce vrací.
  • Může s námi přijet více osob než je uvedeno v popisu?

  • U každého objektu je uveden maximální počet osob, které v něm mohou být ubytovány. Vyšší počet osob je nutné oznámit dopředu při rezervaci a musí být odsouhlasen majitelem. V opačném případě tyto osoby nebudou ubytovány!